wtorek, 24 lutego 2009

Nauka języka niemieckiego z książek audio MP3

W obecnych czasach znajomość języka angielskiego w pracy czy też w życiu codziennym to nic nadzwyczajnego. Coraz częściej zdarza się, że nawet biegła znajomość angielskiego to za mało, by móc w pełni komunikować się ze światem zewnętrznym, a co za tym idzie - częściej wymagana jest znajomość również języka niemieckiego.

Ale co poradzić?
Przecież czasu mamy coraz mniej... praca, szkoła... dom...
Tradycyjne kursy trwają misiącami, w dodatku są bardzo drogie...
Co zrobić, gdy nie ma się dużo czasu i pieniędzy?

Otóż najprostszym i jednocześnie najskuteczniejszym rozwiązaniem jest zapoznanie się z cyfrowymi kursami języka niemieckiego oferowanymi przez "Centrum Cyfrowych Publikacji EBOOKI24.pl".

Najważniejsze jest to, że kursy te są przede wszystkim skuteczne – oprócz ćwiczeń jakie znajdziemy również w tradycyjnej książce, możemy słuchać i ćwiczyć poprawną wymowę wraz z lektorem. Książki audio z kursamitanie – zazwyczaj nie przekraczają kwoty 20zł i można zabrać je ze sobą wszędzie. Można uczyć się z nich w trakcie jazdy samochodem, w drodze do szkoły, w pracy czy też w wolnej chwili w zaciszu. Taki kurs jest idealny właśnie dla Ciebie!

Jeżeli jeszcze się wachasz sprawdź, co kursach MP3 sądzą osoby, które zdecydowały się na zakup:
"Bardzo długo szukałam publikacji do nauki jęz. niemieckiego dla początkujących. Byłam w księgarniach, szukałam na stronach internetu. Szukałam dosyć długo. I znalazłam tę stronkę, przeczytałam opinie na temat tego wydania. Zainteresowały mnie. A jeszcze bardziej zainteresowała mnie możliwość pobrania DEMO. Aby sprawdzić produkt, pobrałam sobie demo. Byłam mile zaskoczona. Polecam wszystkim :)"

Elżbieta K.

"Zajmowałem się nauczaniem niemieckiego, a Kurs podstawowy mp3 kupiłem dla żony, która właśnie rozpoczyna naukę tego języka. Moim zdaniem bardzo porządnie przygotowany materiał. Może doskonale uzupełniać inne kursy, ale również z powodzeniem można zdobyć podstawy języka w oparciu tylko o te materiały."

Janusz

Jeżeli to Cię nie przekonało sprawdź sam!
Pobierz fragment wybranego kursu i zdecyduj, czy warto!


Niemiecki Kurs podstawowy mp3

Audio Kurs Niemiecki Kurs podstawowy mp3 przeznaczony jest dla osób początkujących, zaczynających naukę oraz tych, którzy chcieliby szybko przypomnieć sobie podstawy języka niemieckiego i przygotować się do podróży. Obejmuje 11 lekcji uczących blisko 1000 najbardziej potrzebnych słów i zwrotów, np. pytanie o drogę, zakupy, restauracja, nagłe zdarzenia oraz mini-podręcznik zawierający najważniejsze informacje gramatyczne. W nagraniu, oprócz nauki słówek metodą powtarzania, znajdują się także dialogi oraz ćwiczenia utrwalające


Zapoznaj się z fragmentem kursu na naszym kanale YouTube (ksiazkiaudio):

Brak komentarzy: